Forside\Attech Fjernsupport 23. november 2017  
 
 
 Stationære computere
Bærbare computere
Produkter & priser
Digital Home Living
Attech Fjernbackup
Attech SPAM Firewall
IT-service & konsulentbistand
  
 Telefoni Webshop
  
 Nyt via Facebook
  
 Firmaprofil
Kontaktinfo & åbningstider
Vejbeskrivelse
Salgs- og leveringsbetingelser
  
 USG Danmark
  
 Fjernsupport
LogMeIn
  
Attech Fjernsupport

Start fjernsupportStart fjernsupport

Klik her for at aktivere Attech fjernsupport.

Med Attech Fjernsupport giver du en tekniker fra Attech Computer mulighed for at oprette en fjernsupport forbindelse til din PC, server eller arbejdsstation og hjælpe dig med en problemstilling på maskinen.

Fjernsupport ydes kun efter forudgående aftale med en tekniker fra Attech Computers serviceafdeling. Du vil via TeamViewer softwaren, som vi benytter, få oplyst et ID og en adgangskode, som skal anvendes for at oprette en sikker forbindelse mellem din og teknikerens maskine.

Så simpelt er det:
1) Klik på TeamViewer billedet eller linket lige under for at aktivere Attech Fjernsupport klientprogrammet ved navn TeamViewer QuickSupport (filnavn:teamviewerqs.exe).
2) Vælg "Kør" eller "Åbn" for at aktivere filen, hvis du modtager en advarsel, når du åbner filen.
3) Oplys dit tildelte ID og adgangskode til teknikeren. Teknikeren har nu en midlertidig adgang til din maskine.

Attech Fjernsupport er en service, der i mange tilfælde vil kunne spare tid i forhold til et servicebesøg eller værkstedsbesøg. Attech Fjernsupport afregnes med timetakst eller serviceklip (for de som har service klippekort).

Attech Computer kan ikke garantere at der altid vil kunne oprettes fjernsupport forbindelse til alle typer af maskinel. Attech Computer påtager sig ikke ansvar i tilfælde af fejl ved forbindelsen eller følgeskader i forbindelse med benyttelsen af denne service.